Ne hagyd, hogy láthatatlan maradjon a fejlődésed!
Nem rég érkezett a hír: október 6-tól a kkv-k számára elérhető a 3%-os fix kamatozású hitel a Széchenyi Kártya Program keretében, maximum 150 millió forintig.
A cél, hogy a vállalkozások gyorsabban juthassanak forráshoz, fejlesztésekre, beruházásokra, és működési kiadásokra.
Fontos azonban észben tartani: a pénz, amit kívülről láthatatlan költségekre fordítunk, nem mindig hozza meg a kívánt piaci jelenlét erősítését is.
Új gépek, berendezések, háttérfejlesztések fontosak, de a vásárlók és a piac szeme előtt ezek nem mindig láthatóak, a piaci pozíciót önmagukban nem erősítik, vagy csak jelentős idő elteltével lesz kívülről látható.
Azok a cégek, akik akik a forrásból marketingre is fordítanak, egyszerre érhetik el a fejlődést és a láthatóság növekedését.
A plusz forrás lehetővé teszi, hogy fejlesztéseidet kommunikáld: egy új arculat, üzletdekor vagy célzott online kampánnyal, ami nem csupán eseti erősödést hoz, hanem hosszú távon is növeli a márkád jelenlétét és piaci pozícióját.

Most sokan élnek a hitellehetőséggel, akik a piaci pozíciójukat biztosítani szeretnék.
Ha te is figyelsz arra, hogy a marketingre is fordíts ebből a forrásból, versenyelőnyre tehetsz szert azokkal szemben,
akik csak a háttérfejlesztésekre koncentrálnak, és a láthatóságuk nem változik.
Így a befektetésed nemcsak a működést vagy a kapacitást növeli, hanem kézzelfogható piaci eredményt is hoz,
ami végül kitermeli ezeket a háttérfejlesztéseket is,
de egyúttal a jelenléted és poziciód is erősödhet!
Ne csak fejlessz látszódjon is, amit építesz!
Beszéljünk róla, hogyan tudod ezt a lehetőséget úgy felhasználni, hogy valódi piaci előnyt hozzon!


