Egy válság mindig bizonytalanságot hoz.
Sok cég ilyenkor visszavesz, elbújik, és megpróbálja “kivárni a végét”.
A gond csak az, hogy így gyakran lemaradnak, mert a piac közben nem áll meg.

Ha most okosan reagálsz, akár erősebben is kijöhetsz belőlük. Mutatunk pár konkrét, működő tippet:
- Ne tűnj el a radarról
Az első szabály: ne hagyd abba a kommunikációt. Ha te nem szólítod meg a közönséged, majd megteszi más.
– Maradj aktív a social felületeken rövid, ütős posztokkal, videókkal.
– Mutasd meg, hogy stabil vagy és számíthatnak rád – ez most sokat ér. - Okos költés, nem nagy költés
A marketinget nem érdemes elengedni – inkább optimalizálni kell.
– Egy jól targetált Google Ads kampány kisebb büdzséből is képes konverziót hozni.
– Az AI-optimalizálás gondoskodik róla, hogy ne égjen el a pénzed feleslegesen.
– Egy gyors, AI-barát weboldal pedig sokkal több látogatóból csinál vásárlót. - Videó, videó, videó
A közösségi platformokon ma a videó a király. Egy jól vágott, rövid anyag többet ér, mint egy tucat poszt.
– Könnyebben átad érzelmeket és értékeket.
– Sokkal jobban megmarad a fejekben, és ütősebb engagementet hoz. - Tedd egyszerűvé a vásárlást
Válságban mindenki kétszer is meggondolja a döntéseit – ezért ne nehezítsd az érdeklődők dolgát.
– Legyen a weboldalad gyors, mobilbarát, átlátható.
– Használj tiszta, egyértelmű CTA-kat (pl. “Vásárolj most”, “Kérj ajánlatot”).
– Rövidítsd az űrlapokat – senki nem szeret 5 percig pötyögni. - Merj kreatív lenni
A megszokott sémák ilyenkor kevésbé működnek. A merész, friss ötletek viszont kitűnnek.
– Indíts kampányt extra ajánlattal vagy exkluzív tartalommal.
– Használj figyelemfelkeltő vizuálokat és üzeneteket.
– Tesztelj folyamatosan, és dobd el, ami nem hoz számokat. - Vedd igénybe a profik segítségét
Nem kell mindent egyedül csinálnod. Mi azért vagyunk, hogy levegyük a terhet a válladról.
– Kezeljük a hirdetéseidet és optimalizáljuk a kampányokat
– Profi grafikát és videót készítünk
– AI-barát weboldalt építünk, ami konvertál
– Figyeljük az adatokat és folyamatosan finomhangolunk
Miért most érdemes lépni?
Sokan ilyenkor visszalépnek, így kevesebb a verseny a hirdetési piacon. Magyarán: olcsóbban érhetsz el több embert, miközben mások eltűnnek a térképről. Ez egy hatalmas lehetőség arra, hogy te előre lépj.
Itt az idő!
Kérj egy ingyenes konzultációt, és nézzük át együtt hogyan lehetne hatékonyabb a marketinged.
A válság lehet akadály… de lehet ugródeszka is. A döntés rajtad áll. Mi segítünk, hogy jól jöjj ki belőle.
Vedd fel velünk a kapcsolatot IDE kattintva, vagy keress minket az alábbi elérhetőségeken:
Tóth-Varga Dóra
Marketing Manager
+36 56 513 015
M: +36 70 609 6773
v.dora@hatasreklam.hu


